Regulamin sklepu internetowego Out of The Box

Wstęp – Czego dotyczy ten regulamin?

Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Out Of The Box, który umożliwia Ci zakup Towarów poprzez stronę internetową www.outofthebox.pl. Właścicielem Sklepu jest InPost, czyli my. Regulamin wyjaśnia między innymi proces zakładania Konta, składania Zamówień, metody płatności, zasady dostawy Towarów i ich zwrotu oraz procedury reklamacyjne. Określa także nasze i Twoje prawa i obowiązki. Zawiera zasady dotyczące przetwarzania Twoich Danych Osobowych i wszelkie inne informacje, które będą Ci potrzebne do korzystania ze Sklepu. W załączniku nr 1 znajdziesz definicje najważniejszych wyrazów, których używamy w Regulaminie.

W Regulaminie zwracamy się do Ciebie na „ty” – do Ciebie, czyli Użytkownika, który gdy kupuje Towar, staje się także Kupującym.

 

Spis treści

Wstęp – Czego dotyczy ten regulamin?. 1

  1. Jakie Usługi są dostępne w Sklepie?. 3
  2. W jaki sposób możesz korzystać ze Sklepu?. 3
  3. Jakie są wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu?. 4
  4. Jak prezentujemy i sortujemy Oferty?. 5
  5. Jak możesz zarejestrować Konto?. 5
  6. Co znajdziesz w Sklepie?. 6
  7. Jak możesz złożyć Zamówienie?. 6
  8. Co powinieneś wiedzieć odnośnie ceny i warunków płatności?. 7
  9. Jak wygląda procedura dostawy Towarów?. 8
  10. Co się dzieje w przypadku odmowy lub opóźnienia w realizacji Zamówienia?. 8
  11. Towar jest niezgodny z umową – co możesz zrobić?. 9
  12. Jakie masz prawa jako Konsument, jeśli chcesz zwrócić Towar?. 10
  13. Jak możesz złożyć reklamację w związku z zakupionym Towarem?. 12
  14. Jakie masz prawa w odniesieniu do usług cyfrowych?. 12
  15. Jak możesz odstąpić od umowy o świadczenie Usług?. 14
  16. Jak rozpatrujemy reklamacje dotyczące Sklepu lub Usług?. 15
  17. Co możesz, a czego nie możesz robić poprzez Sklep?. 15
  18. Jak są przetwarzane Twoje Dane Osobowe?. 16
  19. Za co odpowiadamy?. 16
  20. Jak możesz zgłosić nielegalne treści?. 17
  21. Jakie są dodatkowe informacje, o których warto wiedzieć?. 18

Załącznik nr 1: Pojęcia użyte w Regulaminie. 21

Załącznik nr 2: Wzór odstąpienia od umowy przez Konsumenta. 25

Załącznik nr 3: Prawa konsumenta dotyczące treści lub usługi cyfrowej 27

1. Jakie Usługi są dostępne w Sklepie?

  • W Regulaminie opisujemy, jakie są zasady korzystania ze Sklepu, jakie Usługi są dla Ciebie dostępne, a także Twoje i nasze prawa i obowiązki przy zakupie produktów (czyli Towarów).
  • W Sklepie możesz skorzystać z następujących Usług:
  1. przeglądać Oferty,
  2. zawierać na odległość umowy sprzedaży Towaru,
  3. dokonywać płatności za Towar,
  4. sprawdzać statusy realizacji Zamówień,
  5. skorzystać z innych usług i funkcjonalności Sklepu.
    • Działanie niektórych Usług może zależeć od tego, jak skonfigurowane jest Twoje Urządzenie – na przykład jakie masz ustawienia, przeglądarkę, aplikacje czy dodatki. Niektóre Usługi mogą wymagać, abyś zainstalował dodatkowe oprogramowanie.
    • Umowa sprzedaży zawieramy wyłącznie z Tobą.
    • Sklep nie oferuje i nie umożliwia zamieszczania opinii od Konsumentów o zakupionych produktach lub Usługach.

2. W jaki sposób możesz korzystać ze Sklepu?

  • Jeśli chcesz korzystać ze wszystkich funkcji Sklepu, musisz mieć Konto.
  • Bez Konta możesz jedynie przeglądać Oferty oraz złożyć i opłacić Zamówienie – pod warunkiem, że zaakceptujesz Regulamin przed zakupem. W takim przypadku obowiązują Cię zasady z Regulaminu jak każdego Użytkownika.
  • Rejestracja Konta oraz korzystanie z Usług i funkcjonalności Sklepu są bezpłatne.
  • W Sklepie nie wolno umieszczać treści:
  1. nieprawdziwych, niepełnych lub wprowadzających w błąd, w szczególności w zakresie Danych Osobowych,
  2. łamiących prawo lub naruszających dobra osobiste i prawa osób trzecich;
  3. które stanowią oprogramowanie zakłócające funkcjonowanie Sklepu (takich jak wirusy, konie trojańskie, skrypty i oprogramowanie zmieniające kod Sklepu lub wpływające na jego funkcjonalność) lub takich, które przechwytują dane dostępne w Sklepie, do których Użytkownik nie ma praw,
  4. które są spamem.
    • Nie wolno korzystać ze Sklepu w sposób, który zakłóca jego prawidłowe działanie.
    • Nie możesz udostępniać swojego Konta innym osobom bez naszej zgody.
    • Możemy zawiesić lub usunąć Twoje Konto, jeśli złamiesz Regulamin. Przed takim krokiem, zostaniesz poinformowany o naruszeniach i poprosimy Cię o ich zaprzestanie w wyznaczonym terminie.
    • Możemy zablokować Twoje Konto, jeśli:
  5. wprowadzasz niedozwolone treści, o których wspominaliśmy powyżej,
  6. korzystasz ze Sklepu w sposób, który zakłóca jego prawidłowe działanie oraz w sytuacji udostępnienia Konta osobom trzecim bez naszej zgody.
    • Blokada Konta może trwać maksymalnie trzy miesiące. Jeśli usuniemy Twóje Konto, możesz się ponownie zarejestrować dopiero po dwunastu miesiącach od dnia jego usunięcia.
    • Jeśli naruszysz Regulamin, kontaktujemy się z Tobą poprzez e-mail podany przy Rejestracji lub podczas składania Zamówienia. Brak Twojej odpowiedzi nie zatrzymuje naszych działań wynikających z naruszenia.
    • Jeżeli nie określamy w Regulaminie konkretnej formy komunikacji, możesz się z nami zawsze skontaktować poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://outofthebox.pl/kontakt/.

3. Jakie są wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu?

  • Aby korzystać ze Sklepu, musisz:
  1. mieć dostęp do Internetu i e-maila,
  2. posiadać Urządzenie z aktualną wersją jednej z przeglądarek: Edge, Safari, Firefox, Opera, Chrome,
  3. mieć włączone w przeglądarce pliki cookies i JavaScript.
    • Sklep może działać także na innych przeglądarkach lub ich starszych wersjach, ale tylko te wymienione powyżej (w aktualnej wersji) zapewniają poprawne działanie.
    • Nie odpowiadamy za problemy z działaniem Sklepu, jeśli korzystasz z niewłaściwego Urządzenia lub oprogramowania, które nie spełnia tych wymagań.
    • Pamiętaj, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po Twojej stronie, polegającym na możliwości wprowadzenia do Twojego systemu szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania Twoich danych przez nieuprawnione osoby. Zalecamy stosowania odpowiednich zabezpieczeń, takich jak programy antywirusowe i zapora sieciową typu firewall.
    • Staramy się, aby Sklep działał przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, ale czasem musimy zarządzić Przerwę Techniczną, na przykład na aktualizację lub naprawę. Jeśli będziemy ją planować, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem w Sklepie – z przewidywanym terminem i czasem jej trwania.
    • Nie odpowiadamy za przerwy techniczne, które wynikają z działania firm zewnętrznych, na przykład dostawców usług płatności czy rozwiązań technologicznych, na których działa Sklep.

4. Jak prezentujemy i sortujemy Oferty?

  • W Sklepie możesz przeglądać i wyszukiwać Oferty.
  • Zapewniamy wyszukiwanie Ofert poprzez skojarzenie podanego przez Ciebie wyrazu lub jego części z odpowiadającym im tytułem Oferty.
  • System wyszukiwania pokazuje Ci najpierw te Towary, które najlepiej pasują do wpisanej frazy (zarówno dosłownie, jak i znaczeniowo).
  • Oferty możesz sortować według:
  1. Ich popularności,
  2. daty dodania,
  3. ceny (od najniższej lub od najwyższej).
    • Gdy kilka Towarów otrzyma taką samą wartość parametru w wynikach wyszukiwania (na przykład tę samą cenę), wyświetlamy je losowo.
    • Oferty dzielimy na kategorie tematyczne. Każda kategoria zawiera wszystkie powiązane z nią Towary, dostępne w Sklepie.

5. Jak możesz zarejestrować Konto?

  • W Sklepie możesz założyć Konto. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu musisz zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować.
  • Aby zarejestrować Konto, musisz podać swoje Dane Osobowe i potwierdzić założenie Konta, poprzez kliknięcie linku wysłanego na Twój adres e-mail.
  • Podczas rejestracji (lub później), możesz zgodzić się na otrzymywanie od InPost informacji o charakterze reklamowym (np. e-mailem, SMS-em, przez powiadomienia typu push).
  • Możesz mieć tylko jedno Konto. Jeśli założysz kolejne, możemy je usunąć, o czym poinformujemy Cię mailem.
  • Możemy w każdej chwili sprawdzić, czy Dane Osobowe podane podczas Rejestracji są prawdziwe.
  • Podczas Rejestracji musisz podawać prawdziwe i kompletne dane. Odpowiadasz za ewentualne błędy lub fałszywe informacje.
  • Konto może założyć osoba, która ukończyła 16 lat. Osoby poniżej 16. roku życia potrzebują zgody rodzica lub opiekuna prawnego, który ponosi odpowiedzialność za ich działania w Sklepie.
  • Po wypełnieniu formularza rejestracji dostaniesz wiadomość e-mail z linkiem aktywującym Konto. Musisz kliknąć w ten link przed jego wygaśnięciem, aby Konto zostało utworzone.
  • Konto zostaje utworzone i umowa na jego prowadzenie jest zawarta w momencie, kiedy klikniesz w link aktywacyjny, prowadzącego do strony Sklepu potwierdzającej założenie Konta. Umowa jest bezterminowa i możesz ją zakończyć, wysyłając prośbę o usunięcie Konta na adres: contact_outofthebox@inpost.pl lub przez formularz: https://outofthebox.pl/kontakt/. Prowadzenie Konta jest bezpłatne.

6.Co znajdziesz w Sklepie?

  • Wszystkie Oferty w Sklepie pochodzą wyłącznie od InPost. Zawierasz umowę sprzedaży tylko z nami.
  • Każda Oferta zawiera informacje o sposobie dostawy. Wszystkie Towary są wysyłane z Polski.
  • Podejmujemy wszelkie starania, aby zdjęcia i grafiki przedstawiające Towary były aktualne i zgodne z rzeczywistością. Mogą jednak wyglądać nieco inaczej w zależności od Urządzenia, na którym je oglądasz (na przykład ze względu na rodzaj ekranu, czy ustawienia kolorów).
  • Mamy obowiązek udostępnić Ci wszystkie wymagane prawem informacje o Towarze najpóźniej w chwili składania przez Ciebie Zamówienia.
  • W Sklepie możemy wyświetlać komunikaty, które zachęcają do zakupu określonych Towarów.

7. Jak możesz złożyć Zamówienie?

  • Jeśli chcesz złożyć Zamówienie, musisz wybrać Towar i określić jego cechy (na przykład kolor, rozmiar, liczbę), a czasem także podać inne potrzebne informacje.
  • Zamówienie możesz zrobić bez zakładania Konta albo po jego założeniu. Jednak nawet jeśli nie posiadasz Konta, musisz stosować się do Regulaminu.
  • Wszystkie Towary w Sklepie są nowe, nieużywane, bez wad.
  • Zamówienia możesz składać przez cały rok, 24 godziny na dobę, z wyjątkiem sytuacji, gdy wystąpi Przerwa Techniczna. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będziemy realizować w najbliższy Dzień Roboczy.
  • Aby złożyć Zamówienie, musisz wykonać następujące kroki:
    a) dodać wybrane Towary do Koszyka i kliknąć „Przejdź do kasy”,
    b) wpisać wymagane dane (lub zalogować się), wybrać sposób dostawy i metodę płatności,
    c) kliknąć „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – to oznacza, że chcesz kupić wskazane Towary na warunkach opisanych w Koszyku, zgodnie z Regulaminem.
  • Jeśli wybierzesz metodę płatności w formie „Płatności internetowej”, po kliknięciu „Kupuję i płacę” zostaniesz przekierowany na stronę operatora płatności. Szczegóły dotyczące realizacji płatności znajdziesz w jego regulaminie.
  • Po złożeniu Zamówienia otrzymasz e-mail z jego podsumowaniem, gdzie potwierdzimy wszystkie istotne elementy Zamówienia.
  • Jeśli któryś z zamówionych Towarów jest niedostępny, całe Zamówienie zostanie anulowane. Możesz wtedy złożyć nowe Zamówienie.
  • W kolejnym e-mailu potwierdzimy, że Towar objęty Zamówieniem został przekazany do dostarczenia.

8.Co powinieneś wiedzieć o cenie i warunkach płatności?

  • Wszystkie ceny, które prezentujemy w ramach Oferty są cenami brutto, czyli są powiększone o należny podatek VAT. Ceny Towarów są wyrażone są w polskich złotych. Ceny ustalamy samodzielnie.
  • Ceny nie zawierają kosztu dostawy – ten koszt zobaczysz przed złożeniem Zamówienia.
  • Cena, którą widzisz przy składaniu Zamówienia, jest ostateczna i nie zmieni się później – nawet jeśli po złożeniu Zamówienia zmienimy cennik lub uruchomimy promocję.
  • Możemy w każdej chwili zmieniać ceny Towarów, wprowadzać nowe Towary, jak również uruchamiać i kończyć promocje.
  • Za Zamówienie możesz zapłacić z góry kartą płatniczą lub przelewem przez Internet. Zamówienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu przez nas przyjęcia Zamówienia oraz otrzymaniu płatności.
  • Płatność musi być dokonana od razu po kliknięciu „Kupuję i płacę”. Jeśli nie zapłacisz na tym etapie, nie ma możliwości zapłaty później – Zamówienie zostanie anulowane. Możesz wtedy ponownie złożyć nowe Zamówienie.
  • Potwierdzenie złożenia Zamówienia prześlemy na podany przez Ciebie adres e-mail.
  • Kiedy w Sklepie obniżamy cenę Towaru, na przykład podczas promocji, obok obniżonej ceny wyświetlamy również informację o najniższej cenie tego Towaru z ostatnich 30 dni przed obniżką. Jeżeli dany Towar oferujemy do sprzedaży w Sklepie w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie wyświetlamy informację o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie od początku sprzedaży tego Towaru do momentu wprowadzenia obniżki. W przypadku Towarów, które szybko się psują lub mają krótki termin przydatności, obok informacji o obniżonej cenie pokazujemy informację o cenie sprzed pierwszego zastosowania obniżki, przy czym termin 30 dni, o którym była mowa wcześniej, nie ma zastosowania.

9.Jak wygląda procedura dostawy Towarów?

  • Towary dostarczamy tylko na terenie Polski.
  • Dostarczamy Towary własnymi środkami transportu, na adres, który podałeś przy składaniu Zamówienia.
  • Szczegółowe informacje o dostępnych formach dostawy (w tym czas i koszt dostawy) możesz znaleźć na stronie Sklepu w zakładce „Dostawa”: https://outofthebox.pl/, po kliknięciu w przycisk „Dostawa” oraz w trakcie składania Zamówienia.
  • Jeśli zamówisz kilka Towarów w jednym Zamówieniu, mogą one zostać wysłane w kilku oddzielnych paczkach. Nie zapłacisz za to dodatkowo.

10. Co się dzieje w przypadku odmowy lub opóźnienia w realizacji Zamówienia?

  • Jeżeli:
    1. grozisz nam lub naszemu personelowi bądź podwykonawcom, pomawiasz ich, naruszasz ich prawa (w tym prawa własności intelektualnej), dobra osobiste, lub działasz w sposób niezgodny z dobrymi obyczajami, w tym używasz treści dyskryminujących,
    2. zakłócasz lub próbujesz zakłócić naszą działalność,
    3. przekazujesz nam nieprawdziwe dane lub podszywasz się pod kogoś innego,
    4. naruszasz zasady Regulaminu lub regulaminu właściwego dla Usługi dostawy Towaru,
    5. nie płacisz za Zamówienie,

odmawiamy Ci realizacji Zamówienia bądź przyszłych Zamówień. Poinformujemy Cię o odmowie i podamy jej przyczynę. Odmowa realizacji przyszłych Zamówień może trwać maksymalnie 30 dni od dnia przekazania Ci tej informacji. W takiej sytuacji zwrócimy Ci wszystkie płatności, jakie otrzymaliśmy w związku z takim Zamówieniem. Możesz odwołać się od naszej decyzji w ciągu czternastu 14 dni od jej otrzymania, poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: contact_outofthebox@inpost.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: https://outofthebox.pl/kontakt/. Odwołanie nie wyklucza  możliwości złożenia reklamacji w pozostałych trybach określonych Regulaminem lub przepisami prawa, jak również praw do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, lub z innych środków prawnych, jeśli są one zgodne z przepisami powszechnie obowiązującymi w Polsce.

  • Możemy odmówić realizacji Zamówienia tylko wtedy, gdy w pełni wykonamy obowiązki określone powyżej.
  • Jeśli po opłaceniu Zamówienia okaże się, że Towar jest niedostępny, poinformujemy Cię o tym i zwrócimy pieniądze (za Towary i dostawę) w ciągu 14 dni – używając tej samej metody płatności, z którego skorzystałeś.

11.Towar jest niezgodny z umową – co możesz zrobić?

  • Jeśli Towar nie jest zgodny z umową sprzedaży, a Ty jesteś Konsumentem, przysługują Ci uprawnienia określone w niniejszym punkcie.
  • Towar jest zgodny z umową, jeśli:
  1. zgadza się z opisem, jest odpowiedniego rodzaju, ilości, jakości i ma pełną funkcjonalność;
  2. jest odpowiedni do celu, do którego jest Ci potrzebny, o którym wiedzieliśmy przed zakupem i go zaakceptowaliśmy;
  3. ma cechy, których możesz od niego rozsądnie oczekiwać (np. trwałość, bezpieczeństwo, kompatybilność);
  4. pasuje do próbki lub wzoru, jeśli taki był pokazany;
  5. zawiera wszystkie potrzebne instrukcje i akcesoria.
    • Nie odpowiadamy za cechy Towaru, które wcześniej zostały Ci jasno wskazane jako odstępstwo od normy i zostały przez Ciebie zaakceptowane.
    • Jeśli Towar został zamontowany nieprawidłowo i to my lub niejasna instrukcja są tego przyczyną, to ponosimy za to odpowiedzialność także wtedy, gdy Towar był źle zamontowany.
    • Odpowiadamy za wady, które istniały w chwili dostarczenia Towaru i ujawniły się w ciągu 2 lat od tej chwili. Zakłada się, że jeśli wada pojawi się w tym czasie, to istniała już wcześniej – chyba że da się udowodnić inaczej lub jeżeli założenia tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności.
    • Jeżeli Towar zawiera elementy cyfrowe, odpowiadamy za ich zgodność przez co najmniej 2 lata od dostarczenia, lub przez inny uzgodniony okres dostarczania tych treści.
    • Nie możemy zasłaniać się upływem terminu, jeśli wada została celowo ukryta.
    • W przypadku niezgodności Towaru z umową sprzedaży, możesz żądać jego naprawy lub wymiany. Możemy zaproponować inne rozwiązanie, jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe lub wymagałoby od nas nadmiernych kosztów. Możemy też odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży, jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby od nas nadmiernych kosztów.
    • Naprawa lub wymiana musi nastąpić bezpłatnie, w rozsądnym czasie i bez większych niedogodności dla Ciebie. Pokrywamy wszystkie związane z tym koszty.
    • Aby zrealizować żądanie naprawy lub wymiany Towaru, musisz udostępnić nam Towar. Odbieramy go od Ciebie na swój koszt.
    • Jeśli Towar był wcześniej zamontowany, musimy go zdemontować i zamontować ponownie – na własny koszt.
    • Możesz zamiast naprawy lub wymiany żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy, gdy:
  6. nie usuniemy problemu w rozsądnym czasie,
  7. problem występuje mimo prób naprawy lub wymiany,
  8. wada jest na tyle istotna, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy sprzedaży, bez uprzedniego skorzystania z żądania naprawy lub wymiany Towaru,
  9. z góry poinformowaliśmy, że nie naprawimy lub nie wymienimy Towaru.
    • Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna.
    • Obniżona cena musi być proporcjonalna do wartości Towaru z wadą w porównaniu z wartością Towaru bez wady. Zwracamy różnicę w cenie w ciągu 14 dni od przyjęcia żądania o obniżce.
    • Jeżeli odstępujesz od umowy sprzedaży, musisz odesłać nam Towar, a my musimy zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania. Pokrywamy koszt zwrotu.
    • Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś do opłacenia Zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu. Nie ponosisz żadnego kosztu zwrotu płatności.
    • Jeśli tylko część Towarów w Zamówieniu ma wady, możesz odstąpić od umowy sprzedaży tylko w tej części – chyba że nie da się rozsądnie zatrzymać reszty Zamówienia bez tej wadliwej.
    • Swoje uprawnienia wynikające z niniejszego punktu możesz wykonać poprzez złożenie reklamacji zgodnie z punktem 13 Regulaminu.

12. Jakie masz prawa jako Konsument, jeśli chcesz zwrócić Towar?

  • Jeśli jesteś Konsumentem, możesz zrezygnować (odstąpić) z całego Zamówienia albo z jego części bez podawania przyczyny. Masz na to 14 dni od dnia, w którym Ty (lub osoba przez Ciebie wskazana) odebrałeś Towar.
  • Jeżeli Zamówienie zawiera kilka Towarów dostarczanych osobno, termin 14 dni liczymy od momentu, gdy odebrałeś (lub wskazana przez Ciebie osoba) ostatni Towar.
  • Jeśli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu, musisz poinformować nas, że rezygnujesz z Zamówienia – możesz to zrobić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Wystarczy, że wyślesz nam jednoznaczne oświadczenie, że chcesz odstąpić od umowy.
  • Odstąpić od Zamówienia możesz poprzez:
  1. a) formularz na stronie: https://outofthebox.pl/kontakt/ (rekomendowana przez nas forma),
    b) e-mailem pod adres: outofthebox@inpost.pl,
  2. c) dołączenie wydrukowanego i wypełnionego oświadczenia do przesyłki ze zwracanym Towarem (możesz użyć wzoru z załącznika nr 1 do Regulaminu).
  • W oświadczeniu wpisz numer Zamówienia i wskaż, których Towarów dotyczy odstąpienie. Jeśli tego nie zrobisz, uznamy, że rezygnujesz z całego Zamówienia.
  • Gdy odstąpisz od Zamówienia, traktuje się je tak, jakby nigdy nie zostało złożone.
  • Zwrot płatności za Zamówienie:
  1. zwracamy Ci wszystkie płatności dokonane w związku ze złożeniem Zamówienia, w tym koszt Usługi Dostawy Towarów, biorąc pod uwagę najtańszą z oferowanych form dostawy;
  2. zwracamy otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od Zamówienia, przy czym możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Ciebie płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania (w zależności, od tego, co nastąpi wcześniej);
  3. płatności zwracamy przy użyciu tej samej metody płatności, którą opłaciłeś Zamówienie, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy z przyczyn technicznych i z uwagi na wybrany przez Ciebie sposób płatności, nie dysponujemy numerem rachunku bankowego, na jaki mamy dokonać zwrotu płatności.
    • Obowiązek zwrotu Towaru:
  4. Jeśli rezygnujesz z Zamówienia, musisz zwrócić nam Towar (lub osobie przez nas wyznaczonej).
  5. Masz na to 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Termin na zwrot uznajemy za zachowany, jeśli odeślesz Towar przed jego upływem.
  6. Możesz odesłać Towar na dwa sposoby:
    • samodzielnie, na adres P3-Piotrków Hala 6, Magazyn InPost FF, Wola Bykowska 36, 97-306 Grabica,
    • na nasz koszt – przekażemy Ci dane i dokumenty potrzebne do odesłania paczki tą samą metodą, którą była dostarczona.
  7. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości Towaru, które jest wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza to, co było potrzebne, aby sprawdzić jego działanie, cechy lub funkcje.
    • Nie możesz odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić Towaru, jeżeli Zamówienie obejmuje:
  1. a) Towar wyprodukowany na Twoje indywidualne zamówienie lub według Twoich wytycznych,
  2. b) Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
  3. c) Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. d) Towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami,
  5. e) Towar, który stanowi nagrania dźwiękowe lub wizualne albo oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  6. f) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

13. Jak możesz złożyć reklamację w związku z zakupionym Towarem?

  • Mamy obowiązek dostarczyć Ci Towar wolny od wad. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą Towaru lub Usługi dostawy Towaru, prześlij ją do nas.
  • Reklamację możesz złożyć:
  1. a) przez formularz udostępniony przez nas na stronie internetowej:
    https://outofthebox.pl/zwroty-i-reklamacje – to rekomendowany przez nas sposób,
    b) e-mailem na adres: reklamacje_outofthebox@inpost.pl,
  2. c) listownie – na nasz adres do korespondencji: ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa, z dopiskiem: „OOTB”.
  • Twoja reklamacja powinna zawierać:
  • numer Zamówienia,
  • Twoje dane kontaktowe,
  • oraz opis problemu.
  • Jeśli w zgłoszeniu reklamacyjnym brakuje potrzebnych danych, poprosimy Cię o ich uzupełnienie w ciągu 14 dni. Brak Twojej odpowiedzi może skutkować odrzuceniem reklamacji.
  • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, ale postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana taką samą drogą, jaką została złożona, a jeśli reklamację złożyłeś poprzez formularz na stronie internetowej, odpowiedź prześlemy do Ciebie mailowo.

14. Jakie masz prawa w odniesieniu do usług cyfrowych?

  • W tym regulaminie używamy ogólnej definicji Usług, jednak obowiązujące prawo rozróżnia „treści cyfrowe” i „usługi cyfrowe”, w zależności od sytuacji. Jeżeli chcesz szczegółowo zapoznać się z Twoimi prawami dotyczącymi treści lub usługi cyfrowej (jeśli jesteś Konsumentem), sprawdź Załącznik nr 3, gdzie wskazujemy Twoje najważniejsze uprawnienia.
  • Świadczymy Usługi, które są usługami cyfrowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawach konsumenta. Usługi te pozwalają Konsumentowi na:
    1. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
    2. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych Użytkowników tej usługi,
    3. inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
  • Z uwagi na specyfikę świadczonej Usługi, nie jest ona połączona z nabywaniem przez Ciebie od nas towaru z elementami cyfrowymi w rozumieniu ww. ustawy, czyli towaru zawierającego treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączonego w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
  • Stale rozwijamy nowe technologie i funkcje, aby ulepszać nasze Usługi. W ramach nieustannego rozwoju naszych treści cyfrowych i usług cyfrowych wprowadzamy w nich zmiany, np. dodajemy lub usuwamy różne funkcje, zwiększamy lub zmniejszamy limity wykorzystania, wprowadzamy nowe treści i usługi cyfrowe lub wycofujemy stare. Możemy też zmieniać nasze treści lub usługi cyfrowe z następujących innych powodów:
  1. aby dostosowywać je do nowych technologii;
  2. aby odzwierciedlać wzrost lub spadek liczby osób, które używają danej usługi;
  3. aby odpowiadać na kluczowe zmiany w licencjach i partnerstwach z innymi podmiotami;
  4. aby zapobiegać nadużyciom lub szkodom;
  5. aby reagować na kwestie prawne i regulacyjne lub kwestie bezpieczeństwa bądź ochrony.
    • Od czasu do czasu przeprowadzamy wymagane prawnie aktualizacje, czyli wprowadzamy zmiany zapewniające zgodność z prawem treści cyfrowych i usług cyfrowych. Te aktualizacje wprowadzamy ze względów bezpieczeństwa lub ochrony oraz aby mieć pewność, że spełniają one oczekiwane przez użytkownika standardy jakości. Aktualizacje, które dotyczą istotnych zagrożeń bezpieczeństwa lub ochrony, możemy instalować automatycznie. W przypadku innych aktualizacji użytkownik może wybrać, czy chce je instalować.
    • Zanim zmienimy Usługę lub przestaniemy ją oferować, dokładnie rozważamy Twoje zainteresowania i uzasadnione oczekiwania, a także potencjalny wpływ takiej zmiany na wszystkich Użytkowników. Zmieniamy lub przestajemy oferować Usługi tylko z ważnych powodów.
    • Jeśli zmiana utrudni uzyskiwanie dostępu do naszych treści i usług cyfrowych lub ich używanie albo jeśli przestaniemy świadczyć jakąś usługę, powiadomimy Cię o tym odpowiednio wcześniej w e-mailu, w którym zawrzemy opis zmian i termin ich wprowadzenia. Poinformujemy też o przysługującym Ci prawie do rozwiązania z nami umowy, jeśli wprowadzone zmiany wywrą negatywny wpływ w stopniu większym niż nieistotny. Nie dotyczy to sytuacji nagłych, na przykład zapobiegania nadużyciom lub szkodom, odpowiadania na wymagania prawne lub reagowania na problemy związane z bezpieczeństwem i działaniem usług.

15. Jak możesz odstąpić od umowy o świadczenie Usług?

  • Jeśli jesteś Konsumentem, możesz zrezygnować z umowy o świadczenie Usługi w ciągu 14 dni od jej zawarcia – czyli od dnia Rejestracji Konta. Wystarczy, że usuniesz Konto – to traktowane jest jako Twoje odstąpienie od umowy, chyba że jednocześnie złożysz jednoznaczne oświadczenie, że nie odstępujesz od umowy. Nie musisz podawać przyczyny rezygnacji ani ponosić żadnych kosztów.
  • Zgłoszenie usunięcia Konta należy zgłosić poprzez wysłanie maila na adres: contact_outofthebox@inpost.pl.
  • W zgłoszeniu powinieneś podać swój adres e-mail użyty przy Rejestracji Konta.
  • Konto usuniemy w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez nas Twojej wiadomości, zawierającej wszystkie niezbędne dane identyfikacyjne. Do tego czasu możesz z niego korzystać.
  • Po odstąpieniu od umowy o świadczenie Usług, nie możemy wykorzystywać treści innych niż Dane Osobowe dostarczone lub wytworzone przez Ciebie w trakcie korzystania z treści cyfrowych w Sklepie lub Usług dostarczonych przez nas, z wyjątkiem treści, które:
    1. są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową w Sklepie lub Usługą, z których zrezygnowałeś,
    2. dotyczą wyłącznie Twojej aktywności w trakcie korzystania z treści cyfrowych w Sklepie lub Usług dostarczonych przez nas,
    3. zostały połączone przez nas z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków.
  • Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w punkcie powyżej, na Twoje żądanie udostępnimy Ci treści inne niż Dane Osobowe, które dostarczyłeś lub wytworzyłeś w trakcie korzystania z treści cyfrowych w Sklepie lub Usług dostarczonych przez nas.
  • Masz prawo odzyskać treści cyfrowe od nas nieodpłatnie, bez utrudnień, w rozsądnym terminie i w powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
  • Po odstąpieniu od umowy o świadczenie Usług, możemy uniemożliwić Ci dalszy dostęp do treści cyfrowych lub usług dostępnych w ramach Konta.
  • Po odstąpieniu od umowy o świadczenie Usług, w każdym przypadku powinieneś powstrzymać się od korzystania z tej treści cyfrowej w Sklepie lub Usług i udostępniania ich osobom trzecim.

16. Jak rozpatrujemy reklamacje dotyczące Sklepu lub Usług?

  • Jeśli coś nie działa w Sklepie, Usługa została źle wykonana albo masz uwagi dotyczące przetwarzania Twoich Danych Osobowych – możesz złożyć reklamację. Zrobisz to przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://outofthebox.pl/kontakt/
  • W reklamacji podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail (ten, który podałeś przy Rejestracji Konta), opisz problem i – jeśli trzeba – dołącz potrzebne pliki. Jeśli nie podasz wszystkich danych potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji, możemy poprosić Cię o ich uzupełnienie w ciągu 14 dni. Jeśli tego nie zrobisz, reklamacja może zostać odrzucona.
  • Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Dołożymy wszelkich starań, by zrobić to jak najszybciej.
  • O odpowiedzi na reklamację poinformujemy Cię e-mailem, wysłanym na ten sam adres, z którego wysłałeś zgłoszenie.

17. Co możesz, a czego nie możesz robić poprzez Sklep?

  • W ramach korzystania ze Sklepu, dajemy Ci zgodę (licencję) na korzystanie z niego zgodnie z jego przeznaczeniem, przy czym obejmuje to prawo do jego zwielokrotnienia tylko tyle razy, ile potrzeba, aby go uruchomić, używać i przechowywać na swoim Urządzeniu.
  • Nie możesz przekazywać tej licencji dalej innym osobom. Nie wolno Ci też – w całości ani w części – zwielokrotniać (poza przypadkiem określonym powyżej), dystrybuować, sprzedawać bądź w inny sposób wprowadzać do obrotu lub rozpowszechniać Sklepu, w tym przesyłać lub udostępniać w sieci Internet, sieciach komputerowych, systemach dystrybucji aplikacji mobilnych oraz w jakichkolwiek innych systemach teleinformatycznych.
  • Jesteśmy właścicielem (lub mamy odpowiednią licencję) do wszystkich praw własności intelektualnej i przemysłowej związanych ze Sklepem. To, że możesz korzystać ze Sklepu nie oznacza, że zrzekamy się tych praw, przekazujemy Ci je, albo udzielamy Ci innych licencji poza tą, która pozwala na normalnie korzystanie ze Sklepu zgodnie z Regulaminem.
  • Nie wolno usuwać, omijać lub jakkolwiek ingerować w strukturę Sklepu. Nie wolno również modyfikować, kopiować, ponowne wykorzystywać, użytkować, powielać, publikować, wydawać drugich lub kolejnych publikacji, przesyłać plików, przesyłać pocztą, przekazywać, wykorzystywać, przetwarzać lub rozpowszechniać w jakikolwiek sposób wszystkich lub niektórych treści zawartych w Sklepie do celów publicznych lub komercyjnych, chyba że udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.
  • Licencja na korzystanie ze Sklepu wygasa (czyli przestaje obowiązywać), gdy usuniesz swoje Konto.
  • Jeśli udostępniasz jakiekolwiek treści przez Sklep, musisz mieć do tego odpowiednie prawa i w pełni odpowiadasz za treść i legalność dostarczonych i publikowanych informacji.

 

18.  Jak są przetwarzane Twoje Dane Osobowe?

  • Korzystanie ze Sklepu wiąże się z przetwarzaniem przez nas Twoich Danych Osobowych.
  • Przetwarzamy Twoje Dane Osobowe w celu wykonania Usługi, w tym obsługi Konta, komunikacji z Tobą, a w przypadku złożenia reklamacji – w celu jej rozpatrzenia. Jeżeli wyrazisz stosowną zgodę, Twoje Dane Osobowe będą przetwarzane także w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych, w tym treści dopasowanych do Twoich preferencji (na podstawie profilowania).
  • Szczegółowe informacje o tym, jak przetwarzamy Twoje Dane Osobowe i jakie masz prawa, znajdziesz w Polityce prywatności.
  • Jeśli dokonujesz płatności za Zamówienie drogą elektroniczną, Twoje Dane Osobowe są niezależnie pozyskiwane przez operatora płatności. Operator płatności przetwarza Twoje Dane Osobowe jako administrator w celu świadczenia jednorazowej usługi płatniczej i wykonania obowiązków ustawowych związanych z przeciwdziałaniem praniu brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu zgodnie z własną polityką prywatności i regulaminem świadczenia usług.

 

19. Za co odpowiadamy?

  • Zobowiązujemy się do zapewnienia jak najwyższej jakości Usług świadczonych w Sklepie.
  • Siła Wyższa nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi, o ile zostanie wykazana przez stronę, która się na nią powołuje.
  • Nie odpowiadamy za:
  1. sytuacje, gdy tymczasowo nie możesz korzystać ze Sklepu z powodu zaplanowanej Przerwy Technicznej, jeśli została wcześniej ogłoszona. Nie ponosimy też odpowiedzialności za ewentualne szkody, które wynikną z takiej Przerwy Technicznej,
  2. skutki podania przez Ciebie nieprawdziwych Danych Osobowych w czasie Rejestracji,
  3. problemy, które mogą się pojawić jeśli udostępnisz komuś swoje dane do logowania lub pozwolisz komuś korzystać ze swojego Konta,
  4. to, że Sklep nie działa lub działa niewłaściwie na Urządzeniu, które nie spełnia wymagań technicznych,
  5. problemy z Internetem ani za usługi Twojego operatora telekomunikacyjnego, z którym masz umowę. Nie odpowiadamy też za wysokość opłat za te usługi,
  6. błędne działanie systemów operacyjnych, które są wymagane do uruchomienia Sklepu ani za inne programy zainstalowane na Twoim Urządzeniu, które mogą wpływać na działanie Sklepu.

20. Jak możesz zgłosić nielegalne treści?

  • Dowolna osoba bądź podmiot może zgłosić nielegalne treści opublikowane w Sklepie.
  • Aby to zrobić, wybierz temat „Zgłoszenie nielegalnych treści” w formularzu kontaktowym dostępnym na stronie: outofthebox.pl/zwroty-i-reklamacje/.
  • W zgłoszeniu podaj link (adres URL) do zgłaszanej treści, swoje imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail oraz wyjaśnij, dlaczego uważasz, że treść jest nielegalna.
  • Sprawdzimy zgłoszenie jak najszybciej i podejmiemy decyzję w tej sprawie w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania.
  • Jeśli zgłaszasz nielegalne treści, oświadczasz, że robisz to uczciwie – w dobrej wierze – i że podajesz pełne oraz prawdziwe informacje.
  • Możemy zawiesić możliwość zgłaszania nielegalnych treści osobom lub podmiotom, które często przesyłają zgłoszenia bez podstaw. Przy podejmowaniu takiej decyzji uwzględniamy między innymi:
  1. liczbę bezzasadnych zgłoszeń lub skarg i ich częstotliwość;
  2. względny stosunek takiej liczby do całkowitej liczby informacji lub zgłoszeń;
  3. liczbę zgłoszeń przekazanych lub dokonanych w okresie poprzedzającego kwartału kalendarzowego;
  4. jak poważne były nadużycie, w tym charakter nielegalnych treści i jego konsekwencje;
  5. czy można stwierdzić, że osoba zgłaszała coś celowo w złym zamiarze.

21. Jakie są dodatkowe informacje, o których warto wiedzieć?

  • Umowa zawarta między nami (dotycząca korzystania ze Sklepu) kończy się, gdy Twoje Konto zostanie usunięte. Konto można usunąć na trzy sposoby:
  1. jeśli sam chcesz usunąć Konto, poinformuj nas o tym przez formularz (https://outofthebox.pl/kontakt) lub mailowo (contact_outofthebox@inpost.pl). Potwierdzimy usunięcie Konta w wiadomości e-mail. Konto usuniemy w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jeśli nie będziemy wiedzieli, o które konto chodzi, poprosimy Cię o dodatkowe informacje. Wtedy Konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych od ich otrzymania od Ciebie.
  2. możemy sami usunąć Twoje Konto w przypadkach opisanych w Regulaminie, a także wtedy, gdy zamkniemy Sklep lub zakończymy swoją działalność. W takim przypadku poinformujemy Cię o tym z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
  3. w pozostałych przypadkach opisanych w Regulaminie.
    • Jeśli jesteś Konsumentem i usuniesz Konto w ciągu 14 dni od jego założenia, oznacza to, że odstępujesz od umowy o świadczenie Usługi – zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, chyba że jednocześnie złożysz jednoznacznie oświadczenie, że nie usuwając Konto, nie odstępujesz od umowy o świadczenie Usługi. Nie musisz wtedy podawać powodu rezygnacji ani ponosić żadnych kosztów.
    • Jeśli zauważysz nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu, możesz zgłosić nam zastrzeżenia za pośrednictwem formularza kontaktowego, który jest dostępny pod adresem: https://outofthebox.pl/kontakt.
    • Regulamin dostępny jest na naszej stronie internetowej pod adresem: https://outofthebox.pl. Możesz pobrać i zapisać treść Regulaminu za pomocą sieci www na urządzeniu obsługującym tę sieć.
    • Zmiana Regulaminu:
      1. Możemy zmienić Regulamin z ważnego powodu, jakim jest:
        • zmiana przepisów prawa mająca wpływ na treść Regulaminu lub nowe obowiązki nałożone przez organy państwa lub sąd;
        • zmiana w zakresie świadczonej Usługi, w tym jej usunięcie oraz wprowadzanie nowych usług, zmiana ich cen, w tym w związku z powstaniem, modyfikacją lub zawieszeniem lub usunięciem określonych programów;
        • zmiana procesu zawierania umów sprzedaży w ramach Zamówień, w tym w zakresie prezentacji Ofert,
        • zmiana w działaniu Sklepu,
        • usprawnienie obsługi Użytkowników oraz procesu rozpatrywania reklamacji;
        • konieczność poprawy ochrony prywatności Użytkowników;
        • zapobieganie nadużyciom;
        • zapewnienie bezpieczeństwa lub stabilności Sklepu;
        • zmiana technologiczna lub funkcjonalna związana z Usługą;
        • zmiana uwarunkowań operacyjnych, ekonomicznych lub rynkowych świadczonych Usług objętych Regulaminem;
        • konieczność zmian redakcyjnych, korekty błędów pisarskich i rachunkowych,
        • aktualizacja danych rejestrowych, adresowych i teleadresowych, odnośników zawartych w Regulaminie.
      2. Jeśli zmienimy Regulamin, poinformujemy Cię o tym w Sklepie oraz mailowo na adres e-mail, podany przy Rejestracji Konta.
      3. Nowe zasady będą Cię obowiązywać, jeśli nie zrezygnujesz z korzystania ze Sklepu (czyli nie wypowiesz umowy o świadczeniem Usługi) przed dniem, kiedy nowe zasady zaczną obowiązywać.
      4. Nowy Regulamin zacznie obowiązywać najwcześniej po 7 dniach od momentu, w którym Cię o nim poinformujemy.
      5. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Zamówienia złożone przed tą zmianą.
      6. Jeśli nie zgadzasz się na zmiany w Regulaminie, możesz zrezygnować z korzystania ze Sklepu (czyli wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi) od momentu, gdy dostaniesz informację o zmianach, aż do dnia, w którym mają one wejść w życie. Wtedy umowa zakończy się natychmiast.
    • W Sklepie możemy wyświetlać Ci powiadomienia i informacje o Twoim Zamówieniu lub treści marketingowe.
    • Załączniki do Regulaminu są jego częścią. Należą do nich:

Załącznik nr 1: Pojęcia użyte w Regulaminie

Załącznik nr 2: Wzór odstąpienia od umowy przez Konsumenta

Załącznik nr 3: Prawa konsumenta dotyczące treści lub usługi cyfrowej

  • Jeśli nie jesteś Konsumentem, wszelkie spory pomiędzy nami będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby InPost.
  • Jeśli jesteś Konsumentem, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z powyższych sposobów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl.
  • Jeśli coś nie zostało opisane w Regulaminie, w tym zakresie obowiązują przepisy polskiego prawa.
  • Wiążącym jest wyłącznie Regulamin w języku polskim w jego pełnej treści, a wszelkie jego tłumaczenia na inne języki, wyciągi lub streszczenia mają jedynie charakter poglądowy.
  • Regulamin wchodzi w życie w dniu  16.10.2025 r., zastępując Regulamin z dnia 1 marca 2023 r.

Brak produktów w koszyku.

Otwórz menu i zacznij zakupy!

Logowanie
Dostawa

Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia.

Przy zamówieniach do 40zł

Dostawa kurier InPost

Dostawa przez Paczkomat® InPost

10 zł

5 zł

Przy zamówieniach od 40zł

Dostawa kurier InPost

Dostawa przez Paczkomat® InPost

0 zł

0 zł

Ulubione