Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić produkty?

  1. Zarejestruj zwrot przez elektroniczny formularz zwrotu, który znajdziesz poniżej.
  2. Następnie nadaj przesyłkę za pomocą strony szybkiezwroty.pl (Zobacz instrukcję>>) lub przez aplikację InPost Mobile.
  3. Możesz też zwrócić produkty na własny koszt. Wyślij do nas przesyłkę na adres:
    P3-Piotrków Hala 6
    Magazyn InPost FF
    Wola Bykowska 36
    97-306 Grabica
    Z dopiskiem ZWROTY OOTB
  4. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki. :)
  5. Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas zwracanych produktów, w takiej formie, w jakiej dokonałeś płatności.
  6. Jeśli chcesz zwrócić produkt
    wielkogabarytowy Kolorowanka XXL, Stolik z kartonu, Podstawka z kartonu, Szafa z kartonu
    skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy w celu otrzymania etykiety zwrotnej.

Jak zareklamować produkty?

  1. Zgłoś reklamację przez elektroniczny formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.
  2. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego poinformujemy Cię o dalszych krokach..

Elektroniczny formularz zwrotu/reklamacji

Inne sposoby składania oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub reklamacji określa regulamin.

Najczęściej zadawane pytania:

Chcę dokonać wymiany

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu w formie elektronicznej znajdziesz powyżej. Wzór formularza do wydruku pobierz tutaj.

Jaki mam czas na odstąpienie od umowy?

Na dokonanie zwrotu / wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Czy mogę zwrócić produkt stacjonarnie?

Obecnie zwrot / wymiana produktów jest tylko dostępna poprzez wysłanie paczki do naszego magazynu.

Gdzie znajdę numer faktury?

Faktury wysyłane są na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.

Jaki jest koszt odesłania towaru?

W przypadku zwrotu towarów koszt przesyłki leży po stronie InPost.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 5-7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie.

Co jeśli przesyłka / towar zostanie uszkodzona w trakcie transportu?

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, należy odmówić odbioru przesyłki i spisać protokół szkody w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki. By to zrobić, wejdź na stronę https://inpost.pl/protokol, uzupełnij dane i załącz zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości. Następnie prześlij za pomocą przycisku „WYŚLIJ”. Na wskazany w formularzu adres e-mail zostanie otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia.

Gdzie znajdę formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj. Wypełnij go i dołącz do reklamowanego produktu, po uprzednim kontakcie z nami.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami

To top
Twoje Produkty (0)

Brak produktów w koszyku.

Otwórz menu i zacznij zakupy!

Logowanie
Dostawa

Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia.

Przy zamówieniach do 40zł

Dostawa kurier InPost

Dostawa przez Paczkomat® InPost

10 zł

5 zł

Przy zamówieniach od 40zł

Dostawa kurier InPost

Dostawa przez Paczkomat® InPost

0 zł

0 zł

Ulubione