- Zarejestruj zwrot przez elektroniczny formularz zwrotu, który znajdziesz poniżej.
- Następnie nadaj przesyłkę za pomocą strony szybkiezwroty.pl (Zobacz instrukcję>>) lub przez aplikację InPost Mobile.
- Możesz też zwrócić produkty na własny koszt. Wyślij do nas przesyłkę na adres:
P3-Piotrków Hala 6
Magazyn InPost FF
Wola Bykowska 36
97-306 Grabica
Z dopiskiem ZWROTY OOTB - Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki. :)
- Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas zwracanych produktów, w takiej formie, w jakiej dokonałeś płatności.
- Jeśli chcesz zwrócić produkt wielkogabarytowy Kolorowanka XXL, Stolik z kartonu, Podstawka z kartonu, Szafa z kartonuskontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy w celu otrzymania etykiety zwrotnej.
- Zgłoś reklamację przez elektroniczny formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego poinformujemy Cię o dalszych krokach..
Inne sposoby składania oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub reklamacji określa regulamin.
Najczęściej zadawane pytania:
System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu.
Formularz zwrotu w formie elektronicznej znajdziesz powyżej. Wzór formularza do wydruku pobierz tutaj.
Na dokonanie zwrotu / wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Obecnie zwrot / wymiana produktów jest tylko dostępna poprzez wysłanie paczki do naszego magazynu.
Faktury wysyłane są na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.
W przypadku zwrotu towarów koszt przesyłki leży po stronie InPost.
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 5-7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie.
Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, należy odmówić odbioru przesyłki i spisać protokół szkody w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki. By to zrobić, wejdź na stronę https://inpost.pl/protokol, uzupełnij dane i załącz zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości. Następnie prześlij za pomocą przycisku „WYŚLIJ”. Na wskazany w formularzu adres e-mail zostanie otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia.
Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj. Wypełnij go i dołącz do reklamowanego produktu, po uprzednim kontakcie z nami.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami